Blog of Gdańsk 2013 – głosujcie na Technologię Smaku!

Drodzy Czytelnicy, otrzymaliśmy nominację w konkursie na Najlepszy Blog w Gdańsku! Zgłosiłam się do tego pojedynku, ponieważ chciałam rozpropagować ideę popularnonaukowego blogowania. Trochę mnie zaskoczyło, że znaleźliśmy się na tej liście, bo blog jest stosunkowo młody, ale i tak bardzo mnie cieszy, że pomysł na tyle się spodobał, by stanąć w szranki z innymi trójmiejskimi blogami.

Myślę, że już w dużej mierze osiągnęłam swój cel, a reszta? To już zależy tylko od Was 🙂

Na stronę możecie głosować pod adresem http://www.trojmiasto.pl/blogforumgdansk/

Obrazek

Jedna uwaga do wpisu “Blog of Gdańsk 2013 – głosujcie na Technologię Smaku!

Skomentuj

