Podsumowanie akcji „Ucz się i ucztuj!”

9 października zakończyła się organizowana przeze mnie na Durszlaku akcja „Ucz się i ucztuj!”. Chciałam, żebyście nauczyli mnie i swoich czytelników czegoś nowego, podając wraz z przepisem naukowe wytłumaczenie zachodzących podczas gotowania procesów. Dziękuję za wszystkie przepisy, które wzięły udział w akcji. Jednocześnie żałuję, że nie dostałam żadnego na moją skrzynkę mejlową od osób, które nie posiadają bloga.

Niektórzy autorzy nie zrozumieli idei i prawie zupełnie zapomnieli o naukowym pierwiastku, albo potraktowali go zupełnie po macoszemu. Byli jednak i tacy, którzy włożyli dużo pracy w research, podali ciekawy przykład lub przepis. Chciałam nagrodzić tych autorów książką Cooking for geeks Jeffa Pottera (wygranych proszę o kontakt).

I nagroda – Ciasteczka maślane, czyli rzecz o perfekcyjnym płótnie z bloga Made by Sonia

II nagroda – Chleb orkiszowy graham na drożdżach, najlepszy z bloga Smaczne-zdrowe

III nagroda – Suszone ogórki kiszone – nie tylko dla emigrantów z bloga Kulinaria – potrawy z różnych stron świata 

WyróżnienieBadylarka Domatorka, autorka bloga Weekendy w domu i ogrodzie za wszystkie umieszczone w akcji wpisy

Gratuluję wygranym i jeszcze raz dziękuję za udział w akcji 🙂

4 uwagi do wpisu “Podsumowanie akcji „Ucz się i ucztuj!”

Skomentuj

