YAFI – wypełnij ankietę, pomóż mi wprowadzić na rynek nowy produkt probiotyczny

Cześć Kochani!

Mam ogromną prośbę. Zakwalifikowałam się do II etapu konkursu na Gdyński Biznesplan 2016. Super, prawda? Ale to dopiero początek. Jak wiecie (albo i nie), od dwóch lat mam pomysł na nowy produkt spożywczy na polskim rynku. Projekt został doceniony w V edycji konkursu Darboveen Idee Grant – zostałam wówczas  jedną z pięciu finalistek. Liczne warsztaty, szkolenia, konferencje i konkursy uświadomiły mi wszystkie słabości mojego planu na biznes. Chcę dopieścić ten dokument tak, by przekonał każdego. Częścią tego zamieszania jest ankieta, którą dostajecie. Dziękuję za pomoc!
Skomentuj

